over mij

Ik ben Sonja, getrouwd met Anne-Marie. We hebben twee lieve meiden, Bente (2003) en Sune (2005). November 2010 werd ontdekt dat ik borstkanker had. Alle behandelingen ondergaan en net twee jaar later, toen het allemaal weer wat normaler werd, bleek ik uitzaaiingen te hebben. in eerste instantie in mijn longen en lymfen. Later kwam daar de lever bij en sinds juni zitten ze ook in mijn hersenen.Anne-Marie hield altijd een blog bij. Vanaf april niet meer en nu merk ik dat het toch handig is als mensen wel mee kunnen lezen hoe het gaat, dus vandaar dat ik zelf begin met schrijven.Het verhaal tot april 2014 is te lezen op http://anne-marievader.blogspot.com

zaterdag 11 april 2015

Goed nieuws! !

Voor degenen die mij alleen via deze blog volgen: Ik had goed nieuws! De chemo werkt nog. De uitzaaiing achter mijn borstbeen is kleiner geworden. De uitzaaiingen in mijn lever zijn ook iets gekrompen. Die in mijn longen zijn stabiel.  Hoe goed kan je nieuws zijn! We zijn zo blij! Ik ga na deze stopweek van de chemo, weer twee kuren door. Dan volgt weer een scan. Ik begreep van de oncoloog dat er meestal niet meer dan 6 kuren gegeven worden. Dan zien we weer verder wat er kan.
Nu krijg ik 20 april nog een mri van mijn hersenen. Dat is uiteraard ook weer spannend. De uitslag van die mri komt gelukkig 21 april al.
Voor nu: feest!!!

3 opmerkingen: